Got 0 bytes response, method=default Response decode error Międzynarodowy konkurs na billboard ewangelizacyjny promujący nauczanie Jana Pawła II

katedra

Przedsięwzięcie ma charakter otwarty, skierowane jest głównie do grafików, artystów plastyków, jak również do osób oraz firm zajmujących się projektowaniem.

Celem konkursu jest ukazanie istotnych aspektów nauczania Jana Pawła II poprzez wykorzystanie uniwersalnych, współczesnych form komunikowania, takich jak grafika i obraz będących nośnikiem treści w kampaniach outdoorowych.

Wyróżnione w konkursie prace będą wyeksponowane w przestrzeni publicznej m.in. na billboardach i wystawach, wpisując się tym samym w nowatorską formę promowania nauczania Jana Pawła II.

Partnerem Konkursu jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.

Szczegóły uczestnictwa w konkursie wraz z danymi do kontaktu z Organizatorem można znaleźć w dołączonym regulaminie.

Regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.radioem.pl.

Załączniki

Zaproszenie do konkursu – pdf
Formularz zgłoszeniowy do konkursu – pdf
Regulamin konkursu – pdf
Logo konkursu – jpg
Wypowiedź – Adam Guzdek, członek jury konkursu – mp3

Arcybiskup

SylwetkaNauczanieKalendarium
kalendarium

POCZTA ELEKTRONICZNA

Nowa poczta

Historia Archidiecezji

historyczna

Galeria

galeria3

Proces Beatyfikacyjny

machaw08

Kalendarz wydarzeń

Instytucje

Duszpasterstwa

Ruchy i stowarzyszenia

Media